Ak vás zaujíma, ako napísať životopis profesionálneho asistenta, vďaka ktorému sa odlíšite od ostatných kandidátov, tento článok je určený práve vám. Povieme vám, čo uviesť v životopise a motivačnom liste. Asistent v kancelárii životopisu – ako vytvoriť dokument, ktorý presvedčí zamestnávateľa, aby vás pozval na pracovný pohovor?
V tomto článku sa dozviete:

Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisŽivotopis asistenta kancelárie – ako písať?
Začnite s kontaktnými údajmi
V hornej časti dokumentu uveďte svoje meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mailovú adresu a (ak ju máte) odkaz na svoj profil LinkedIn.
Profesionálny profil
V niekoľkých vetách opíšte svoje skúsenosti, kľúčové zručnosti a kariérny cieľ. Zamerajte sa na to, čo môžete spoločnosti ako asistent v kancelárii priniesť.
Odborná prax
Uveďte svoje predchádzajúce pozície v obrátenom chronologickom poradí, počnúc najnovším. Označte si povinnosti súvisiace s organizáciou kancelárie a správou dokumentov.
Schopnosti
Uveďte kľúčové kompetencie, ako napríklad:
- časový manažment;
- Podpora MS Office;
- znalosť cudzieho jazyka (napr. angličtina);
- schopnosť organizovať podujatia.
Vzdelávanie
Zadajte poslednú školu alebo vysokú školu, ktorú ste ukončili. Ak ste sa zúčastnili kurzov súvisiacich s administratívou kancelárie, berte do úvahy aj ich.
Úrok
Môžete spomenúť záujmy, ktoré zdôrazňujú vaše organizačné schopnosti a kreativitu, ako je fotografovanie, plánovanie podujatí alebo cestovanie.
Pozri tiež: Životopis kancelársky pracovník / motivačný list kancelársky pracovník – ako písať?
Asistent v kancelárii životopisu – šablóna
Zofia Szymańska
Asistent v kancelárii
Telefónne číslo: 123 456 789
E-mail: [email protected]Profesionálny profil
Som kancelársky asistent s 3-ročnými skúsenosťami v oblasti správy dokumentov, organizácie stretnutí a administratívnej podpory. Efektívne optimalizujem kancelárske procesy a budujem pozitívne vzťahy v tíme. Chcel by som pracovať v XY, aby som rástol v medzinárodnom prostredí a prispieval k úspechu tímu.Odborná prax
Spoločnosť ABC, Varšava | 05.2022 – súčasnosť
Pozícia: Asistent v kancelárii
Zodpovednosti:
- Spravujte kalendár schôdzí pre tím 15 ľudí.
- Vedenie sekretariátu a obsluha konferenčnej miestnosti.
- Vybavovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie.
- Organizácia firemných akcií a delegácií.
- Dohľad nad správnym obehom dokumentov a informácií.
Schopnosti
- Veľmi dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Angličtina – úroveň B2.
- Perfektná organizácia práce.
- Interpersonálna komunikácia a tímová práca.
- Time management a prioritizácia.
- Včasnosť a zodpovednosť
Vzdelávanie
2020-2022 Pomaturitná škola XYZ vo Varšave
Smer: Administratívny technikÚrok
Mojou najväčšou vášňou je cestovanie, rada organizujem výlety a pripravujem plány výletov.Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov spoločnosťou XY za účelom náboru na pozíciu, o ktorú sa uchádzam.
Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisMotivačný list asistenta kancelárie
Napíšte motivačný list, aby ste ukázali, že vám záleží na práci pre spoločnosť, a zdôraznite svoj záväzok. Tu je niekoľko cenných rád:
- Prispôsobte obsah pracovnej ponuke – prečítajte si inzerát a prispôsobte list požiadavkám zamestnávateľa. Zdôraznite kompetencie a skúsenosti, ktoré najlepšie spĺňajú očakávania. Príklad: „V reakcii na váš inzerát na kancelárskeho asistenta by som chcel zdôrazniť, že moje skúsenosti s organizovaním stretnutí a správou dokumentov dokonale zodpovedajú vašim požiadavkám.“
- Udržujte profesionálnu štruktúru – Váš motivačný list by mal byť štruktúrovaný, preto ho rozdeľte na úvod, v ktorom vyjadríte záujem o pozíciu, rozšírenie, ktoré popisuje vaše silné stránky, a záver zdôrazňujúci, že na pohovore radi prediskutujete svoju kandidatúru.
- Udržujte správny tón – používajte profesionálny jazyk, nezabudnite byť gramaticky a pravopisne správni.
- Dolaďte svoje formátovanie – použite čitateľné písmo (napr. Arial alebo Times New Roman) s veľkosťou 11-12 bodov. Medzi odsekmi ponechajte správne okraje a medzery, aby váš list vyzeral esteticky.
- Pred odoslaním dokument skontrolujte – prečítajte si list, overte, či v ňom nie sú žiadne chyby, a uistite sa, že všetky informácie sú správne.
Životopis asistenta v kancelárii s motivačným listom je vaša šanca získať vysnívanú prácu!
Pozrite si naše ďalšie články:
Životopis manuálneho testera – ako písať?
Tester softvéru CV – sprievodca
CV front end developer – ako písať?
Životopis architekta – navrhnite dokonalý životopis!
UX Designer – životopis, s ktorým si nájdete prácu
Umelecký životopis – vytvorte si osobitý životopis umelca
NET Developer – životopis, ktorý vám umožní napredovať vo vašej kariére
Životopis veterinára a motivačný list – prečítajte si naše tipy
Java Developer CV – napíšte životopis, s ktorým si nájdete prácu
CV Web Developer – ako napísať životopis, s ktorým si nájdete prácu?
CV Software Developer – ako prispôsobiť životopis požiadavkám trhu?
CV Data Scientist – ako prezentovať svoje zručnosti a skúsenosti?