Uchádzate sa o pozíciu asistenta rady? Prečítajte si a pozrite si vzorový životopis, zistite, ktoré časti by mali byť zahrnuté v dokumente, a získajte tipy na motivačný list. CV executive assistant – ako efektívne prezentovať svoje kompetencie?
Tento článok vám poskytne informácie o:

Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopis
Výkonný asistent životopisu – ako rozlíšiť svoje schopnosti?
Váš životopis by mal byť čitateľný a dokonale usporiadaný, aby na zamestnávateľa urobil dobrý dojem. Uistite sa, že používate správne poradie informácií:
- osobné a kontaktné údaje;
- odborné zhrnutie;
- skúsenosť;
- Schopnosti;
- vzdelávanie;
- Úrok;
- Doložka GDPR.
Ak chcete efektívne prezentovať svoje schopnosti, snažte sa zladiť obsah svojho životopisu s konkrétnou pracovnou ponukou, ukážete to, že ste výborným kandidátom na túto pozíciu a budete mať možnosť presne prezentovať svoje skúsenosti počas pohovoru.
Asistent pre správu životopisov – šablóna
Laura Lewandowska
Asistent predstavenstva
Telefón: 123 456 789
E-mail: [email protected]Zhrnutie kariéry
Perfektne zorganizovaný asistent predstavenstva s 2-ročnými skúsenosťami s koordináciou stretnutí, služobných ciest a delegácií. Počas pôsobenia v spoločnosti XYZ som úspešne plnil úlohy, ktoré mi boli zverené a dobre som sa ocitol v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Rád by som využil svoje schopnosti na podporu predstavenstva vašej spoločnosti.Skúsenosť
06.2023-06.2025 Spoločnosť XYZ
Pozícia: Asistent predstavenstva
Povinnosti:
- vedenie firemného kalendára a plánovanie zasadnutí predstavenstva
- vedenie telefonickej a e-mailovej korešpondencie v mene predstavenstva
- plánovanie služobných ciest a vysporiadanie služobných ciest
- dohľad nad správnym obehom dokumentov
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti na zabezpečenie výbornej organizácie
- príprava multimediálnych prezentácií
- starostlivosť o kancelárske vybavenie
Schopnosti
- veľmi dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, Power Point)
- prevádzka kancelárskej techniky
- angličtina (C1)
- vysoká osobná kultúra
- vynikajúce interpersonálne zručnosti
- svedomitosť pri plnení zadaných úloh
- schopnosť rýchlo sa rozhodovať a riešiť problémy
- samostatnosť
- dostupnosť
- schopnosť pracovať v tíme
- odolnosť voči stresu
Vzdelávanie
2019-2022 Jagelovská univerzita v Krakove
Smer: Administratíva
Získaný titul: BakalárÚrok
Mojou vášňou je horolezectvo, rád si organizujem turistické výlety sám.Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov [názov spoločnosti] za účelom náboru na pozíciu, o ktorú sa uchádzam.
Asistent manažmentu – motivačný list
Pozícia asistenta manažmentu si vyžaduje profesionalitu, výbornú organizáciu a medziľudské zručnosti. Váš motivačný list by mal odrážať tieto vlastnosti, aby presvedčil zamestnávateľa, že ste najlepším kandidátom.
Asistent správy motivačného listu – ako písať?
Vyzdvihnite svoje skúsenosti s organizáciou a administratívou
V liste stojí za to zamerať sa na skúsenosti so správou kalendára, organizovaním stretnutí, prípravou dokumentácie a podporou nadriadených. Ak ste už predtým pracovali na podobnej pozícii, je to skvelá príležitosť to spomenúť.
Príklad:
„V mojom predchádzajúcom zamestnaní asistenta predstavenstva som bol zodpovedný za organizovanie kľúčových stretnutí, riadenie harmonogramov členov predstavenstva a prípravu materiálov na stretnutia.“
Zahrňte zručnosti, ktoré sú pre danú pozíciu kľúčové
Prečítajte si obsah pracovnej ponuky a uveďte zručnosti, ktoré zamestnávateľ vyžaduje.
Príklad:
„Moje organizačné schopnosti a skúsenosti s prácou s kancelárskymi nástrojmi, ako je napríklad MS Office, mi umožňujú efektívne podporovať prácu predstavenstva a starať sa o efektívny tok informácií.“
Pochváľte sa svojimi úspechmi
Ak sa vám v predchádzajúcom zamestnaní podarilo zefektívniť administratívne procesy, optimalizovať náklady alebo zlepšiť organizáciu kancelárie, určite to zdôraznite.
Príklad:
„V mojej predchádzajúcej spoločnosti som zaviedol elektronický systém správy dokumentov, ktorý zrýchlil vyhľadávanie dokumentov o 30 % a výrazne zlepšil prácu celého tímu.“
Uveďte, prečo chcete pracovať pre túto spoločnosť
Záujem o poslanie a hodnoty spoločnosti môže vašu žiadosť vyniknúť – ukážte, že vám záleží na práci pre danú organizáciu.
Príklad:
„Vážim si vašu spoločnosť pre jej dynamický rozvoj na medzinárodnom trhu a inovatívny prístup k projektovému riadeniu. Rád by som sa pripojil k tímu, ktorý stanovuje nové štandardy v tomto odvetví.“
Dokončenie vo veľkom štýle
Na konci listu zdôraznite svoju pripravenosť na pohovor a poďakujte im za zváženie vašej žiadosti.
Príklad:
„Teším sa na stretnutie s vami na pohovore a diskusiu o tom, ako môžu moje skúsenosti a zručnosti podporiť činnosť predstavenstva. Ďakujem vám za váš čas a zváženie mojej kandidatúry.“
Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisDolaďte svoje podklady k žiadosti, aby ste preukázali odhodlanie a profesionalitu!
Pozrite si naše súvisiace články:
Tester softvéru CV – sprievodca
Životopis manuálneho testera – ako písať?
CV front end developer – ako písať?
Životopis architekta – navrhnite dokonalý životopis!
UX Designer – životopis, s ktorým si nájdete prácu
Umelecký životopis – vytvorte si osobitý životopis umelca
NET Developer – životopis, ktorý vám umožní napredovať vo vašej kariére
Životopis veterinára a motivačný list – prečítajte si naše tipy
CV Web Developer – ako napísať životopis, s ktorým si nájdete prácu?
Java Developer CV – napíšte životopis, s ktorým si nájdete prácu
CV Software Developer – ako prispôsobiť životopis požiadavkám trhu?
CV Data Scientist – ako prezentovať svoje zručnosti a skúsenosti?