Každý zákazník, ktorý si objedná tovar v obchode, je povinný prečítať si tieto obchodné podmienky a potvrdiť, že súhlasí s ich ustanoveniami. Neznalosť týchto podmienok nezbavuje zákazníka povinnosti dodržiavať pravidlá v nich obsiahnuté.

§ 1. ÚVOD

  1. Internetovú doménu [www_firmy] vlastní spoločnosť [nazwa_firmy], zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedenom okresným súdom, VIII obchodná divízia Národného súdneho registra pod číslom KRS [krs_firmy], NIP: [nip_firmy], REGON: [regon_firmy], e-mailová adresa: [mail_firmy] Spoločnosť je ďalej uvádzaná ako poskytovateľ služby alebo predávajúci
  2. V týchto podmienkach sa stanovujú podmienky používania webovej stránky zákazníkmi, a najmä podmienky nakupovania na webovej stránke.
  3. Obchodné podmienky sú zákazníkom k dispozícii bezplatne prostredníctvom webovej stránky vo forme, ktorá umožňuje ich získanie, reprodukciu a zaznamenanie prostredníctvom systému IKT používaného zákazníkom.
  4. Vkladanie nezákonného obsahu zákazníkmi na webové stránky je zakázané.
  5. Správcom osobných údajov spracúvaných v súvislosti s plnením ustanovení týchto podmienok je poskytovateľ služieb. Osobné údaje sa spracúvajú na účely, v rozsahu a na základe zásad uvedených v zásadách ochrany osobných údajov dostupných na webovej stránke [www_firmy]

§ 2. DEFINÍCIE

Na účely týchto podmienok sú nižšie definované nasledujúce pojmy:

  1. Pracovné dni – pracovné dni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov
  2. Kalendárne dni – dni v týždni od pondelka do nedele vrátane štátnych sviatkov
  3. Webová stránka – webová stránka dostupná na [www_firmy] spravovaná poskytovateľom služby,
  4. Používateľ – akákoľvek fyzická osoba, ktorá používa Webovú stránku
  5. Zákazník – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej právnu subjektivitu priznáva zákon, ktorá zadá Objednávku prostredníctvom Webovej stránky za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
  6. Platená služba – služba na prístup k šablónam životopisov spolu s možnosťou vytvoriť motivačný list, osobný dotazník a online portfólio.
  7. Balík I – platená služba zahŕňajúca možnosť vytvoriť šablónu životopisu a vygenerovať ju na všetkých šablónach dostupných na webovej stránke. Služba sa uzatvára na dobu určitú – 14 dní za cenu 7,99 PLN – po 14 dňoch sa automaticky obnovuje mesačne za cenu 88,99 PLN s možnosťou zrušenia kedykoľvek
  8. Balík II – platená služba zahŕňajúca možnosť vytvoriť šablónu životopisu a vygenerovať ju na všetkých šablónach dostupných na webovej stránke. Služba uzatvorená na dobu určitú – 1 rok – po roku sa automaticky každoročne predlžuje za cenu 259,2 PLN s možnosťou ukončenia za podmienok uvedených v Podmienkach.
  9. Registrácia – uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb prístupu na webovú stránku zo strany používateľa za podmienok uvedených v týchto podmienkach, pri ktorej používateľ poskytne svoje kontaktné údaje a súhlasí s týmito podmienkami.
  10. Účet – panel pridelený danému Používateľovi a aktivovaný v jeho mene Poskytovateľom služieb ako súčasť Webového sídla, ktorý umožňuje Používateľovi využívať všetky funkcie Webového sídla, v ktorom sa zhromažďujú údaje Používateľa a Klienta, používané na účely identifikácie Používateľa a aktivít Klienta na Webovom sídle.
  11. Heslo – postupnosť alfanumerických znakov (tajná, známa len používateľovi), ktorá je potrebná na oprávnený prístup k účtu a používanie prostriedkov platených služieb.
  12. Zmluvné podmienky – tieto zmluvné podmienky služby.
  13. Objednávka – akcia registrovaného používateľa, ktorou si objedná platenú službu dostupnú na webovej lokalite.

§ 3. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Podmienky sú nepretržite k dispozícii na [www_firmy] spôsobom, ktorý umožňuje každému používateľovi kedykoľvek získať, reprodukovať a zaznamenať ich obsah vytlačením alebo uložením na médium.

§ 4. TECHNICKÉ POŽIADAVKY

  1. Na používanie služby je potrebné mať:
    • počítač, tablet, smartfón alebo iné elektronické zariadenie s prístupom na internet;
    • akýkoľvek súčasný webový prehliadač (minimálne Internet Explorer 7, Firefox 3.x, Safari 4.x, Google Chrome);
    • individuálne e-mailové konto.
  2. Používanie webovej lokality môže byť závislé od inštalácie softvéru, ako je Java, JavaScript, Adobe Flash Player, Adobe Acrobat Reader, a od prijatia súborov cookie.

§ 5. PRÁVA A POVINNOSTI POUŽÍVATEĽA/ZÁKAZNÍKA

  1. Používateľ je povinný používať webové stránky a ich funkcie v súlade so zákonom, ustanoveniami týchto zmluvných podmienok a dobrými mravmi.
  2. Používateľ je zodpovedný za obsah, súlad a pravdivosť údajov poskytnutých pri používaní webovej stránky.
  3. Pred použitím služby je používateľ povinný prečítať si tieto zmluvné podmienky.
  4. Je zakázané používať Stránku spôsobom, ktorý môže porušovať osobnostné práva iných osôb, alebo zverejňovať či šíriť prostredníctvom Stránky obsah, ktorý je vulgárny, nepravdivý alebo môže porušovať osobnostné práva, zákony alebo iné oprávnené záujmy Poskytovateľa služieb alebo tretích strán.
  5. Ak zmeníte svoje údaje poskytnuté pre službu, ste zodpovední za ich opravu alebo doplnenie.
  6. Používateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že je zakázané pokúšať sa o prístup k zdrojom, ku ktorým mu poskytovateľ služieb neudelil práva.

§ 6. PRÍSTUP K SLUŽBE

  1. Používateľ má prístup k službe otvorením webovej stránky. Nákup platených služieb je možný len pre registrovaných používateľov po prihlásení sa na webovú stránku.
  2. Používateľ si môže nastaviť individuálne konto. Vytvorenie konta nie je potrebné na prehliadanie webovej lokality, ale je potrebné na zakúpenie platených služieb.
  3. Jedno konto môže používať len jeden používateľ.
  4. Vytvorenie účtu sa rovná uzatvoreniu zmluvy s poskytovateľom služieb o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami podľa podmienok týchto pravidiel.
  5. Prihlasovacie meno, ktoré sa používa na prihlásenie do účtu a identifikáciu používateľa poskytovateľom služieb, je e-mailová adresa poskytnutá používateľom. Používateľ môže na prihlásenie použiť aj konto Facebook alebo Gmail.
  6. Na zriadenie konta musí používateľ vykonať nasledujúce kroky:
    1. uveďte svoju elektronickú poštovú adresu (e-mail), ktorá bude vaším prihlasovacím menom;
    2. vytvoriť Heslo;
    3. potvrdzujú, že si prečítali a prijali tieto Podmienky;
    4. súhlasiť s vytvorením online portfólia na webovej lokalite;
    5. kliknúť na odkaz na potvrdenie registrácie zaslaný na adresu poštovej schránky uvedenú podľa písmena a) tohto odseku.
    6. pri registrácii na stránke používateľ súhlasí s vytvorením portfólia, ktoré môže byť prístupné len pre túto osobu, alebo môže byť toto portfólio zdieľané prostredníctvom odkazu
  7. Iba kumulatívne splnenie podmienok uvedených v odseku 1. 6 tohto odseku povedie k registrácii na webovej stránke.
  8. Zmluva o poskytovaní služieb – vedenie účtu – sa uzatvára na dobu neurčitú, akonáhle sú splnené podmienky na využívanie služby vedenia účtu uvedené v odseku 1. 6 tohto odseku.
  9. Používateľ je zodpovedný za bezpečnosť a správne používanie prihlasovacieho mena a hesla, ktoré by malo byť dôverné. Ak existuje podozrenie, že sa prihlasovacie meno a heslo používateľa dostali do rúk neoprávnenej osoby, používateľ je povinný heslo okamžite zmeniť. Ak má používateľ alebo klient podozrenie, že došlo k neoprávnenému použitiu jeho účtu, mal by to bezodkladne oznámiť poskytovateľovi služieb.
  10. Poskytovateľ služieb vyhlasuje, že povaha služieb poskytovaných elektronicky môže zahŕňať riziko získania a úpravy údajov používateľa a klienta neoprávnenými osobami. Používatelia a zákazníci by mali používať vhodné technické opatrenia, ktoré ich čo najviac chránia pred vyššie uvedenými javmi. Používanie takéhoto softvéru môže byť spojené s rizikami, najmä používanie zariadení chránených antivírusovými programami a používanie programov na ochranu identity používateľov a zákazníkov.
  11. Poskytovateľ služieb nikdy nepožiada Používateľa alebo Klienta, aby poskytol svoje Heslo.
  12. Po registrácii sa používateľ môže kedykoľvek prihlásiť do svojho účtu a vykonať zmeny údajov, ktoré poskytol, pričom tieto údaje musia zodpovedať skutočnosti a musia byť aktuálne.
  13. Používateľ a zákazník majú právo kedykoľvek zrušiť používanie webovej stránky výberom príslušnej možnosti v paneli používateľa „odstrániť účet“.
  14. Odstúpenie od používania webovej stránky sa môže uskutočniť aj zaslaním žiadosti o vymazanie vášho účtu na e-mailovú adresu [mail_firmy]
  15. Poskytovateľ služieb vymaže účet a všetky údaje v ňom uložené bezodkladne, najneskôr do 14 pracovných dní od prijatia žiadosti od používateľa alebo klienta.
  16. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo vymazať účet bez súhlasu používateľa alebo klienta v nasledujúcich prípadoch:
    1. nedodržiavanie ustanovení Podmienok zo strany Používateľa alebo Zákazníka,
    2. poskytnutie nepravdivých alebo neaktuálnych údajov zo strany používateľa alebo zákazníka,
    3. používanie Webovej stránky Používateľom alebo Zákazníkom spôsobom, ktorý je v rozpore s platnými právnymi predpismi, pravidlami spoločenského spolunažívania alebo dobrými mravmi.
  17. Pred vymazaním účtu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok vyzve poskytovateľ služieb používateľa, resp. klienta, aby porušovanie ukončil stanovením 14-dňovej kalendárnej lehoty, po ktorej sa účet bezvýsledne vymaže.

§ 7. CENY A PLATBY

  1. Všetky ceny uvedené na webovej stránke sú vyjadrené v poľských zlotých (PLN) a sú to ceny brutto (vrátane DPH).
  2. Cena balíka I je 7,99 PLN na 14 dní. Prístup k službe po 14 dňoch bude automaticky spoplatnený sumou 88,99 PLN každý mesiac.
    Cena balíka II je 259,20 PLN na 1 rok. Prístup k službe po 1 roku bude automaticky spoplatnený sumou 259,20 PLN ročne.
  3. Platby je možné uskutočniť len v PLN.
  4. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo zmeniť ceny na webovej stránke. Za žiadnych okolností nie je možné vykonať zmenu ceny vo vzťahu k zákazníkovi, ktorý už podal objednávku na platenú službu.
  5. Pre každú Objednávku Poskytovateľ služby vystaví elektronickú faktúru s DPH, ktorá je Zákazníkovi sprístupnená na [www_firmy] Dovtedy, ak Používateľ automaticky nedostal faktúru, mal by napísať Poskytovateľovi služby na nasledujúcu adresu [mail_firmy]
  6. Dovtedy, ak používateľ automaticky nedostal faktúru, mal by napísať poskytovateľovi služby na adresu [mail_firmy]
  7. Zákazník uhradí cenu na bankový účet poskytovateľa služieb prostredníctvom elektronických platobných metód, ktoré sú v danom čase dostupné na webovej stránke.
  8. Platby je možné uskutočniť platobnou kartou prostredníctvom systému Revolut, ktorý prevádzkuje spoločnosť National Payment Integrator S.A. so sídlom v Poznani.
  9. Platby platobnou kartou prostredníctvom systému Revolut môžu vykonávať len osoby, ktoré sú oprávnené používať nástroj, na základe ktorého sa platba vykonáva, najmä platobnú kartu môže používať len jej oprávnený držiteľ. Prípady zneužitia zistené poskytovateľom služieb alebo spoločnosťou Revolut budú oznámené príslušným orgánom činným v trestnom konaní.
  10. Poskytovateľ služieb na Webovej stránke poskytuje Zákazníkom príslušné prepojenie na vykonanie platby za Platenú službu.
  11. Údaje z prepojenia sa automaticky prenášajú do banky alebo nadobúdateľovi prostredníctvom systému Revolut.
  12. Po kliknutí na odkaz transakcie na webovej stránke je zákazník automaticky presmerovaný na stránku online platby Revolut.
  13. Pri platbe sa údaje o platobnej karte automaticky uložia do zákazníckeho účtu.

§ 8. VYKONANIE PRÍKAZU

  1. Používateľ, ktorý chce využívať platené služby dostupné na webovej stránke, sa zaregistruje na webovej stránke, zadá objednávku prostredníctvom formulára a zaplatí poplatok dostupným spôsobom platby.
  2. Používateľ môže zadávať objednávky 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  3. Kúpna zmluva sa uzatvára odoslaním objednávky používateľom prostredníctvom formulára.
  4. Vo formulári používateľ uvedie údaje o klientovi a vyberie balík (I alebo II balík),
  5. Po vyplnení formulára používateľ vyberie tlačidlo „Vykonať platbu“.
  6. Objednávku nie je možné zadať bez vyplnenia formulára.
  7. Platená služba je zákazníkovi k dispozícii hneď po pripísaní úhrady ceny na bankový účet poskytovateľa služieb.

§ 9. INZERCIA

  1. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má právo podať sťažnosť na platenú službu, na ktorú bola podaná objednávka.
  2. Ak je zaplatená služba chybná, zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže uplatniť svoje práva voči predávajúcemu v rámci záruky. Predávajúci zodpovedá zákazníkovi za nesúlad tovaru so zmluvou.
  3. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, uplatní reklamáciu zaslaním reklamácie na Platenú službu. V záujme urýchlenia vybavenia reklamácie je vhodné v reklamácii uviesť: meno a priezvisko, dátum reklamácie, číslo dokladu o kúpe, popis a druh závady, požiadavku spotrebiteľa, kontaktné údaje (telefón alebo e-mailovú adresu).
  4. Sťažnosti by mali byť adresované písomne na adresu: [nazwa_firmy] alebo e-mailom na túto adresu: [mail_firmy]
  5. Práva zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, sa riadia ustanoveniami zákona z 30. mája 2014. o právach spotrebiteľov a príslušné ustanovenia zákona z 23. apríla 1964. – Občianskeho zákonníka, ktoré sa vzťahujú na tieto Podmienky.
  6. Ak má zaplatená služba chybu, zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže:
    1. podať vyhlásenie so žiadosťou o zníženie ceny alebo
    2. podať vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy.
      pokiaľ Predávajúci bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka nevymení vadnú Platenú službu za bezchybnú alebo neodstráni vadu. Toto obmedzenie neplatí, ak Predávajúci už Platenú službu vymenil alebo opravil alebo ak Predávajúci nesplnil povinnosť vymeniť Platenú službu za bezchybnú alebo odstrániť vadu.
  7. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak je vada zaplatenej služby nepodstatná.
  8. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže namiesto predávajúcim navrhovanej
    1. odstrániť závadu, požadovať výmenu Platenej služby za bezchybnú alebo
    2. namiesto výmeny platenej služby požiadajte o odstránenie závady,
      okrem prípadu, keď uvedenie platenej služby do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným zákazníkom nie je možné alebo by si vyžiadalo nadmerné náklady v porovnaní so spôsobom navrhovaným predávajúcim. Znížená cena je v takom pomere k cene podľa kúpnej zmluvy, v akom je hodnota služieb splatných s vadou k ich hodnote bez vady.
  9. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, si zmluvné strany navzájom uhradia poskytnuté služby v súlade s ustanoveniami § 11. Rokovací poriadok.
  10. Služba sa zaväzuje oznámiť zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, dátum a spôsob vybavenia reklamácie do 14 pracovných dní odo dňa jej podania. Všetky informácie týkajúce sa reklamačného konania oznámi predávajúci zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, na adresu a kontaktné údaje uvedené zákazníkom v žiadosti o reklamáciu.
  11. Náklady na výmenu alebo opravu zaplatenej služby znáša predávajúci.
  12. Pre zákazníka, ktorý nie je spotrebiteľom, je záruka predávajúceho za vady zaplatených služieb vylúčená.

§ 10. UKONČENIE ZMLUVY O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovateľ služieb alebo registrovaný používateľ môže kedykoľvek vypovedať zmluvu o poskytovaní elektronických služieb, pričom práva, ktoré druhá strana nadobudla pred vypovedaním zmluvy, zostávajú zachované a riadia sa ustanoveniami tohto odseku.
  2. Registrovaný užívateľ ukončí zmluvu o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami podaním žiadosti o vymazanie svojho účtu na e-mailovú adresu poskytovateľa služby [mail_firmy] Zmluva zaniká uplynutím výpovednej lehoty 14 kalendárnych dní.
  3. Zmluva o poskytovaní platených služieb sa uzatvára na dobu neurčitú, pokiaľ nie je v objednávke uvedené inak. Ak je Platená služba objednaná na určité časové obdobie, trvanie takejto Platenej služby sa automaticky predlžuje na ďalšie obdobie rovnakého trvania, pokiaľ Zákazník nevyjadrí opačné stanovisko najmenej 30 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti Platenej služby. Podmienky Spoplatnenej služby, za ktorých bude pokračovať v dôsledku automatického predĺženia, však nesmú byť menej výhodné ako podmienky stanovené v rámci pôvodnej Spoplatnenej služby, a najmä nesmú pre Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, znamenať žiadne zvýšené náklady. Bez ohľadu na to má zákazník, ktorý je spotrebiteľom, právo ukončiť zmluvu po automatickom predĺžení jej platnosti podaním žiadosti na e-mailovú adresu poskytovateľa služby [mail_firmy] so 14-dňovou kalendárnou výpovednou lehotou, účinnou na konci lehoty na vyrovnanie.
  4. Ak si poskytovateľ služieb želá ukončiť zmluvu o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami, informuje o tom registrovaného používateľa na e-mailovú adresu, ktorú používateľ uviedol pri registrácii. Zmluva sa vypovedá po uplynutí výpovednej lehoty 14 kalendárnych dní.
  5. V prípade ukončenia zmluvy o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami podľa ods. 4 tohto odseku by pre zákazníka znamenalo ujmu (stratu dostupnosti platenej služby), môže poskytovateľ služby prijať jedno z dvoch riešení:
    1. môže zákazníkovi vrátiť dlžnú sumu za platenú službu v pomere k obdobiu a rozsahu jej využívania; ak by takýto postup nebol odôvodnený okolnosťami, vrátenie peňazí za platenú službu sa vykoná v plnej výške;
    2. môže so súhlasom zákazníka previesť aktuálny prístup k platenej službe zo zrušeného používateľského účtu na iný používateľský účet, ktorý zostal v organizácii zákazníka.
  6. Predávajúci sprístupní elektronické materiály Zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, bezodkladne po uskutočnení Objednávky za predpokladu, že Užívateľ urobil výslovné vyhlásenie o súhlase so sprístupnením materiálov pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako Poskytovateľ služieb v tejto súvislosti informoval Zákazníka o strate práva na odstúpenie od zmluvy (§ 38 ods. 13 Zákona o právach spotrebiteľa).
  7. Ak zákazník, ktorý je spotrebiteľom, neudelí súhlas uvedený v odseku 1. 6 tohto odseku, Poskytovateľ služieb nesprístupní objednané materiály Klientovi pred uplynutím lehoty 14 kalendárnych dní na odstúpenie od zmluvy. Počas tejto lehoty má zákazník, ktorý je spotrebiteľom, právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní od jej uzavretia bez uvedenia dôvodu. Oznámenie o odstúpení od zmluvy a vzor formulára na odstúpenie od zmluvy sú uvedené na konci týchto podmienok. V takom prípade predávajúci sprístupní materiály spotrebiteľovi až po uplynutí lehoty na odstúpenie od zmluvy.
  8. V prípade odstúpenia od tejto zmluvy vráti predávajúci zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, všetky prijaté platby.

§ 11. ZODPOVEDNOSŤ

  1. Poskytovateľ služieb vynaloží všetku náležitú starostlivosť, aby zabezpečil, že používanie stránky bude neprerušované, bez zavinenia alebo nepríjemností pre používateľov.
  2. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje možnosť krátkodobého prerušenia prevádzky webovej stránky z dôvodu nevyhnutných opráv, údržby, zálohovania. Pokiaľ je to možné, ak vyššie uvedené činnosti nie sú spôsobené chybami, ale plánovanými činnosťami, poskytovateľ služieb sa zaväzuje informovať klientov o tejto skutočnosti s uvedením predpokladanej dĺžky trvania nemožnosti používať stránky.
  3. Zákazník, ktorý v dôsledku nedostatkov na strane poskytovateľa služby nemôže využívať platené služby, oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi služby e-mailom na adresu [mail_firmy]. Poskytovateľ služieb bezodkladne podnikne všetky kroky na obnovenie bezproblémového fungovania webovej stránky.

§ 12. AUTORSKÉ PRÁVA

  1. Webová stránka je majetkom poskytovateľa služieb. Všetky ochranné známky, značky služieb a názvy, ktoré sú uvedené na webovej stránke, sú majetkom poskytovateľa služieb alebo právo na ich používanie poskytovateľom služieb vyplýva zo samostatných dohôd s oprávnenými subjektmi. Text, grafika a IT obsah webovej lokality sú chránené autorským zákonom.
  2. Webovú lokalitu, ako aj jednotlivé prvky webovej lokality nie je možné upravovať, kopírovať, šíriť alebo zverejňovať na komerčné účely bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa služieb.
  3. Materiály a zdroje obsiahnuté na webovej lokalite v rámci platenej služby, vrátane najmä šablón, návrhov, textových štúdií, môže používať len používateľ, ktorý si k nim zakúpil prístup.
  4. Zakúpením prístupu na Stránku udeľuje Poskytovateľ služieb Klientovi licenciu na používanie materiálov a zdrojov obsiahnutých na Stránke na obdobie zodpovedajúce Klientom zvolenému variantu Platenej služby. Licencia oprávňuje jedného používateľa, ktorý je oprávnený používať účet, prostredníctvom ktorého bol zakúpený prístup do kurzu, používať materiál chránený autorskými právami.

§ 13. ZMENY A DOPLNENIA NARIADENÍ

  1. Poskytovateľ služieb môže tieto podmienky zmeniť a doplniť. Zmeny sa môžu vykonať najmä s ohľadom na zmeny právnych predpisov, zmeny funkcií ponúkaných prostredníctvom webovej stránky, zavedenie alebo zrušenie služieb na webovej stránke, objasnenie otázok, ktoré sa týkajú používateľov alebo zákazníkov.
  2. Zmenou a doplnením ustanovení Obchodných podmienok nesmie používateľ alebo zákazník stratiť nadobudnuté práva, ak ich nadobudol zákonným spôsobom.
  3. Všetky Objednávky prijaté Službou na plnenie pred dátumom zmeny Obchodných podmienok sa plnia na základe Obchodných podmienok, ktoré boli platné v deň Objednávky, pokiaľ ustanovenia nového znenia Obchodných podmienok nie sú výhodnejšie.
  4. Poskytovateľ služieb informuje používateľov, ktorí majú účet, o zmene zmluvných podmienok zaslaním príslušných informácií na nimi uvedené e-mailové adresy. Poskytovateľ služieb zverejní konsolidované znenie zmenených a doplnených zmluvných podmienok na webovej lokalite.
  5. Ak Klient nesúhlasí s novým obsahom Obchodných podmienok, mal by to oznámiť Poskytovateľovi služieb do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia informácie o zmene Obchodných podmienok na adresu: [nazwa_firmy] Nevznesenie námietky do 14 kalendárnych dní odo dňa oznámenia sa považuje za prijatie novej verzie pravidiel. Podanie námietky zo strany Používateľa sa považuje za výpoveď zmluvy o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami, na ktorú sa vzťahujú ustanovenia § 10 ods. 4 rokovacieho poriadku sa uplatňuje primerane.
  6. Zmeny formy a charakteru služby, najmä zmeny grafického dizajnu, pridanie nových funkcií a podobne, nepredstavujú zmenu týchto zmluvných podmienok, pokiaľ tieto zmeny nie sú v rozpore s ustanoveniami týchto zmluvných podmienok.

§ 14. ZMENY A DOPLNENIA NARIADENÍ

  1. Zákazník má možnosť využiť mimosúdne postupy podávania sťažností a nápravy. Pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii v priestoroch alebo na webových stránkach subjektov oprávnených riešiť spory mimosúdnou cestou. Toto ustanovenie nepredstavuje všeobecný súhlas poskytovateľa služieb s mimosúdnym riešením všetkých sporov. Poskytovateľ služieb rozhoduje v každom jednotlivom prípade.
  2. Akékoľvek spory medzi poskytovateľom služieb a používateľom alebo klientom podliehajú poľskému právu a jurisdikcii poľských všeobecných súdov.
  3. Ak Používatelia alebo Zákazníci používajú vzorové zmluvy (všeobecné zmluvné podmienky, pravidlá a predpisy atď.), ustanovenia týchto vzorových zmlúv sú vylúčené. V prípade, že Používateľ alebo Klient použije zmluvný vzor (Obchodné podmienky, Všeobecné podmienky nákupu a pod.), ktorého aplikáciu nie je možné úplne alebo čiastočne vylúčiť a ktorý v akejkoľvek časti smeruje k vylúčeniu alebo obmedzeniu aplikácie týchto Obchodných podmienok, má sa za to, že takýto Používateľ alebo Klient nemá právo zadávať Objednávky prostredníctvom Stránky a všetky prípadné zadané Objednávky nebudú predmetom plnenia a v prípade ich plnenia budú Poskytovateľovi služieb vrátené všetky náklady spojené s vyplnením Objednávky a jej vrátením Poskytovateľovi služieb.