Uchádzate sa o pozíciu asistenta rady? Prečítajte si a pozrite si vzorový životopis, zistite, ktoré časti by mali byť zahrnuté v dokumente, a získajte tipy na motivačný list. CV executive assistant – ako efektívne prezentovať svoje kompetencie?

Potrebujete životopis?

Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!

Vytvoriť životopis
Motivačný list asistenta predstavenstva

Výkonný asistent životopisu – ako rozlíšiť svoje schopnosti?

Váš životopis by mal byť čitateľný a dokonale usporiadaný, aby na zamestnávateľa urobil dobrý dojem. Uistite sa, že používate správne poradie informácií:

  • osobné a kontaktné údaje;
  • odborné zhrnutie;
  • skúsenosť;
  • Schopnosti;
  • vzdelávanie;
  • Úrok;
  • Doložka GDPR.

Ak chcete efektívne prezentovať svoje schopnosti, snažte sa zladiť obsah svojho životopisu s konkrétnou pracovnou ponukou, ukážete to, že ste výborným kandidátom na túto pozíciu a budete mať možnosť presne prezentovať svoje skúsenosti počas pohovoru.

Asistent pre správu životopisov – šablóna

Laura Lewandowska
Asistent predstavenstva
Telefón: 123 456 789
E-mail: [email protected]

Zhrnutie kariéry
Perfektne zorganizovaný asistent predstavenstva s 2-ročnými skúsenosťami s koordináciou stretnutí, služobných ciest a delegácií. Počas pôsobenia v spoločnosti XYZ som úspešne plnil úlohy, ktoré mi boli zverené a dobre som sa ocitol v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Rád by som využil svoje schopnosti na podporu predstavenstva vašej spoločnosti.

Skúsenosť

06.2023-06.2025 Spoločnosť XYZ
Pozícia: Asistent predstavenstva
Povinnosti:

  • vedenie firemného kalendára a plánovanie zasadnutí predstavenstva
  • vedenie telefonickej a e-mailovej korešpondencie v mene predstavenstva
  • plánovanie služobných ciest a vysporiadanie služobných ciest
  • dohľad nad správnym obehom dokumentov
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti na zabezpečenie výbornej organizácie
  • príprava multimediálnych prezentácií
  • starostlivosť o kancelárske vybavenie

Schopnosti

  • veľmi dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • prevádzka kancelárskej techniky
  • angličtina (C1)
  • vysoká osobná kultúra
  • vynikajúce interpersonálne zručnosti
  • svedomitosť pri plnení zadaných úloh
  • schopnosť rýchlo sa rozhodovať a riešiť problémy
  • samostatnosť
  • dostupnosť
  • schopnosť pracovať v tíme
  • odolnosť voči stresu

Vzdelávanie

2019-2022 Jagelovská univerzita v Krakove
Smer: Administratíva
Získaný titul: Bakalár

Úrok
Mojou vášňou je horolezectvo, rád si organizujem turistické výlety sám.

Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov [názov spoločnosti] za účelom náboru na pozíciu, o ktorú sa uchádzam.

Asistent manažmentu – motivačný list

Pozícia asistenta manažmentu si vyžaduje profesionalitu, výbornú organizáciu a medziľudské zručnosti. Váš motivačný list by mal odrážať tieto vlastnosti, aby presvedčil zamestnávateľa, že ste najlepším kandidátom.

Asistent správy motivačného listu – ako písať?

Vyzdvihnite svoje skúsenosti s organizáciou a administratívou
V liste stojí za to zamerať sa na skúsenosti so správou kalendára, organizovaním stretnutí, prípravou dokumentácie a podporou nadriadených. Ak ste už predtým pracovali na podobnej pozícii, je to skvelá príležitosť to spomenúť.

Príklad:

„V mojom predchádzajúcom zamestnaní asistenta predstavenstva som bol zodpovedný za organizovanie kľúčových stretnutí, riadenie harmonogramov členov predstavenstva a prípravu materiálov na stretnutia.“

Zahrňte zručnosti, ktoré sú pre danú pozíciu kľúčové
Prečítajte si obsah pracovnej ponuky a uveďte zručnosti, ktoré zamestnávateľ vyžaduje.

Príklad:

„Moje organizačné schopnosti a skúsenosti s prácou s kancelárskymi nástrojmi, ako je napríklad MS Office, mi umožňujú efektívne podporovať prácu predstavenstva a starať sa o efektívny tok informácií.“

Pochváľte sa svojimi úspechmi
Ak sa vám v predchádzajúcom zamestnaní podarilo zefektívniť administratívne procesy, optimalizovať náklady alebo zlepšiť organizáciu kancelárie, určite to zdôraznite.

Príklad:

„V mojej predchádzajúcej spoločnosti som zaviedol elektronický systém správy dokumentov, ktorý zrýchlil vyhľadávanie dokumentov o 30 % a výrazne zlepšil prácu celého tímu.“

Uveďte, prečo chcete pracovať pre túto spoločnosť
Záujem o poslanie a hodnoty spoločnosti môže vašu žiadosť vyniknúť – ukážte, že vám záleží na práci pre danú organizáciu.

Príklad:

„Vážim si vašu spoločnosť pre jej dynamický rozvoj na medzinárodnom trhu a inovatívny prístup k projektovému riadeniu. Rád by som sa pripojil k tímu, ktorý stanovuje nové štandardy v tomto odvetví.“

Dokončenie vo veľkom štýle
Na konci listu zdôraznite svoju pripravenosť na pohovor a poďakujte im za zváženie vašej žiadosti.

Príklad:

„Teším sa na stretnutie s vami na pohovore a diskusiu o tom, ako môžu moje skúsenosti a zručnosti podporiť činnosť predstavenstva. Ďakujem vám za váš čas a zváženie mojej kandidatúry.“

Potrebujete životopis?

Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!

Vytvoriť životopis

Dolaďte svoje podklady k žiadosti, aby ste preukázali odhodlanie a profesionalitu!

Pozrite si naše súvisiace články:

Tester softvéru CV – sprievodca
Životopis manuálneho testera – ako písať?
CV front end developer – ako písať?
Životopis architekta – navrhnite dokonalý životopis!
UX Designer – životopis, s ktorým si nájdete prácu
Umelecký životopis – vytvorte si osobitý životopis umelca
NET Developer – životopis, ktorý vám umožní napredovať vo vašej kariére
Životopis veterinára a motivačný list – prečítajte si naše tipy
CV Web Developer – ako napísať životopis, s ktorým si nájdete prácu?
Java Developer CV – napíšte životopis, s ktorým si nájdete prácu
CV Software Developer – ako prispôsobiť životopis požiadavkám trhu?
CV Data Scientist – ako prezentovať svoje zručnosti a skúsenosti?

-->