Práca v call centre si vyžaduje predovšetkým skvelé komunikačné schopnosti, trpezlivosť a dobrú organizáciu. Pri tvorbe životopisu sa oplatí zamerať sa na tieto vlastnosti a správne prezentovať svoje skúsenosti a kompetencie. Životopis call centra – pozrite si naše rady, šablónu dokumentu a naučte sa, ako vytvoriť motivačný list!
Tento článok vám priblíži poznatky o:

Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisŽivotopis call centra – z akých častí sa dokument skladá?
- Kontaktné údaje – na samom začiatku životopisu uveďte svoje meno a priezvisko, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Uistite sa, že váš e-mail je profesionálny.
- Profesionálny profil – niekoľko viet sumarizujúcich vaše najdôležitejšie zručnosti a skúsenosti, popis môže končiť uvedením vášho profesionálneho cieľa.
- Skúsenosti – pri opise svojich skúseností použite špecifiká – uveďte pozíciu, spoločnosť, obdobie zamestnania a kľúčové povinnosti. Zamestnávateľa, aby vás pozval na pohovor, môžete presvedčiť poukázaním na vaše úspechy, napr. splnenie predajných cieľov.
- Zručnosti – uveďte kľúčové zručnosti relevantné pre prácu v telefonickom zákazníckom servise, zamerajte sa na kompetencie, ktoré zamestnávateľ od kandidáta očakáva, nájdete ich v pracovnej ponuke.
- Vzdelanie – popis nemusí byť podrobný – stačí uviesť poslednú ukončenú školu alebo univerzitu.

Životopis call centra – ďalšie sekcie
- Cudzie jazyky – môžete vytvoriť samostatnú sekciu venovanú jazykovým zručnostiam, zdôrazníte tak komunikačné schopnosti, ak si pozícia vyžaduje obsluhu zahraničných klientov.
- Certifikáty a školenia – dôležité budú kurzy predajných techník, zákazníckeho servisu alebo zvládania stresu.
- Záujmy – ukážte, že ste zaujímavý kandidát a že sa vo voľnom čase rozvíjate.
Životopis call centra – šablóna
Janina Marczak
Poradca pre zákazníkov
+48 123 456 789
E-mail: [email protected]Súhrn
Som komunikatívny a organizovaný človek s ročnou praxou v call centre. Úspešne slúžim klientom, riešim problémy a budujem pozitívne vzťahy. Hľadám príležitosti na profesionálny rozvoj v dynamickom tíme, kde budem môcť využiť svoje interpersonálne a organizačné schopnosti.Skúsenosť
04.2024-04.2025 Spoločnosť XYZ
Pozícia: Poradca pre zákazníkov
Povinnosti:
- Profesionálny zákaznícky servis telefonicky a e-mailom, odpovedanie na otázky a riešenie problémov.
- Budovanie pozitívnych vzťahov so zákazníkmi a starostlivosť o ich spokojnosť.
- Splňte denné predajné ciele a dosiahnite 110 % mesačného plánu.
- Budovanie pozitívnych vzťahov so zákazníkmi.
- Vypĺňanie dokumentov.
- Zabezpečenie presného zadávania údajov do systému.
Schopnosti
- veľmi dobrá znalosť MS Office
- aktívny vodičský preukaz kat. B
- odolnosť voči stresu
- dostupnosť
- Otvorenosť
- správna dikcia
- schopnosť pracovať na predajných cieľoch
- znalosť predajných techník
Cudzie jazyky
- Poľština – rodný
- Angličtina – B2
- nemčina – B1
Vzdelávanie
2024 – súčasnosť Univerzita v Lodži
Smer: MarketingÚrok
- Riešenie hádaniek a logických hier.
- Čítanie kníh o osobnom rozvoji a komunikačných technikách.
Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov [názov spoločnosti] za účelom náboru na pozíciu, o ktorú sa uchádzam.
Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisMotivačný list call centra
Pri vytváraní motivačného listu call centra sa zamerajte na svoje komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu a schopnosti riešiť problémy. Rozdeľte list na nasledujúce časti:
- Úvod – vyjadrite svoj záujem o pozíciu a zdôraznite, prečo sa uchádzate (napr. túžbu pracovať v dynamickom prostredí).
- Vaše silné stránky – uveďte kľúčové zručnosti, ako je efektívny zákaznícky servis, skúsenosti s prácou v predaji alebo schopnosť pracovať pod časovým tlakom.
- Motivácia – vysvetlite, prečo ste ideálnym kandidátom (napr. máte radi kontakt s ľuďmi).
- Záver – vyjadrite ochotu stretnúť sa na pohovore.
Nezabudnite, aby bol váš list stručný a personalizovaný – je to vaša šanca odlíšiť sa od ostatných kandidátov!
Pozrite si naše ďalšie príspevky na blogu:
Laboratórny technik – životopis a motivačný list
CV front end developer – ako písať?
Životopis učiteľa matematiky – vzor a tipy
Životopis pedagóga a motivačný list – príručka
Životopis učiteľa poľského jazyka – šablóna a tipy
Ako napísať životopis učiteľa vzdelávania v ranom detstve?
Java Developer CV – napíšte životopis, s ktorým si nájdete prácu
Životopis zubného lekára – ako napísať dokonalú dokumentáciu k žiadosti?
Životopis učiteľa telesnej výchovy – ako ho napísať, aby vynikol na trhu práce?
CV Data Scientist – ako prezentovať svoje zručnosti a skúsenosti?
Motivačný list a životopis lekárskeho registrátora – vyniknite na trhu práce