Zamestnanec zákazníckeho servisu by mal mať veľa medziľudských zručností. V sektore služieb a predaja je odborná prax tiež vysoko cenená. Ako vytvoriť najlepší životopis zákazníckeho poradcu, aby mu náborový pracovník okamžite venoval pozornosť? Zistite, čo napísať do životopisu, aby sa odlíšil od ostatných!
Rozšírte si vedomosti o:
- Chcete vytvoriť efektívny životopis? To je to, čo si musíte pamätať
- Odborné zhrnutie v životopise zákazníckeho poradcu v troch krokoch
- Zákaznícky servis životopisov – dobre opíšte svoje skúsenosti
- Zvýraznite kľúčové zručnosti vo svojom životopise na pozíciu account poradca
- Ako opísať vzdelanie v životopise zákazníckeho poradcu?
- Popíšte svoje záujmy v životopise zákazníckeho poradcu
- Čo ešte treba mať na pamäti pri vytváraní životopisu zákazníckeho servisu?
- Motivačný list zákaznícky servis – ako takýto dokument pripraviť?
- Vytvorte životopis, ktorý sa ukáže ako efektívny!
Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisChcete vytvoriť efektívny životopis? To je to, čo si musíte pamätať
Pri tvorbe aplikačných dokumentov často používame známe schémy. V priebehu rokov sa však vzhľad moderného životopisu zmenil. Postupujte podľa týchto tipov a vytvorte profesionálny životopis pre zákaznícky servis
- Už v úvode stručne opíšte svoje skúsenosti a kľúčové zručnosti a vytvorte presný profesionálny profil.
- Prezentujte sa ako profesionál tým, že zaujímavým spôsobom uvediete svoje povinnosti. Namiesto toho, aby ste napísali, že ste usporiadali výrobky na displeji, spomeňte, že ste plánovali sezónne displeje podľa štandardov značky alebo ste zodpovední za starostlivosť o vizuálne štandardy merchandisingu.
- Popíšte svoje skúsenosti pridaním popisu zodpovedností do sekcie. Moderný životopis zákazníckeho poradcu by mal byť prispôsobený konkrétnej pracovnej ponuke, preto si ho prečítajte a skontrolujte, aké aspekty sú v ňom uvedené na začiatku. Pre zamestnávateľa sú pravdepodobne najdôležitejšie. Ak ste podobné úlohy vykonávali v predchádzajúcich zamestnaniach, uveďte to vo svojom životopise.
- Nezabudnite na súčasnú klauzulu GDPR, bez nej môže byť vaša kandidatúra okamžite zamietnutá.
Odborné zhrnutie v životopise zákazníckeho poradcu v troch krokoch
Vytvorte relevantný a zaujímavý súhrn práce pre svoj životopis pre prácu na oddelení služieb zákazníkom. Okamžite dostanete šancu získať záujem náborového pracovníka. Mnoho ľudí ich prehliada, takže máte šancu od nich vyniknúť. Navrhujeme, ako napísať efektívny profesionálny profil v troch jednoduchých krokoch.
- Najprv sa predstavte. napíšte, akej profesii sa venujete, napr.: „Mám sedemročnú prax ako zákaznícky poradca“ alebo „Som obchodný zástupca so sedemročnou praxou“, alebo písanie v tretej osobe „Predávajúci so sedemročnými skúsenosťami“. To ukáže, že sa špecializujete na toto odvetvie a je to vaša hlavná kariérna cesta, aj keď ste pracovali na rôznych miestach.
- Stručne opíšte svoje kompetencie, ktoré najlepšie zodpovedajú inzerátu s pracovným miestom, ako napríklad: skúsenosti, absolvované kurzy a školenia a zručnosti.
- Definujte si svoj profesionálny cieľ, t. j. čo plánujete dosiahnuť v tejto spoločnosti alebo vo svojej kariére všeobecne. Zamerajte sa na preukázanie ochoty rozvíjať a zlepšovať svoju kvalifikáciu.
Obnovenie zákazníckeho servisu – príklad zhrnutia životopisu
Nestačí napísať životopis v jednej verzii a poslať ho ako odpoveď na všetky reklamy. Váš životopis by mal byť prispôsobený ponuke. Moderné náborové systémy (ATS) automaticky porovnávajú obsah vášho životopisu s obsahom pracovného inzerátu, preto by ste mali vo svojom inzeráte použiť zodpovedajúce kľúčové slová. Životopis špecialistu Predaj.
Pozrite sa, ako prispôsobiť súhrn životopisu pre vašu pracovnú ponuku:
Rozsah zodpovedností a požiadaviek na kandidáta na pozíciu zákaznícky poradca, uvedený v inzeráte, môže vyzerať takto:
Zodpovednosti:
- aktívny predaj,
- dosiahnutie stanovených predajných cieľov,
- odborné poradenstvo v oblasti interiérového dizajnu,
- starostlivosť o vzhľad výstavy,
- objednávanie a vybaľovanie zásielok.
Požiadavky:
- iniciatíva a veľká nezávislosť v akcii,
- skúsenosti so zákazníckym servisom ,
- schopnosť pracovať v tíme.
Príklad profesionálneho zhrnutia v životopise zákazníckeho poradcu
Odborné zhrnutie, prispôsobené predtým prezentovanému pracovnému inzerátu, možno formulovať nasledujúcim spôsobom:
„Ako predajca s trojročnými skúsenosťami v oblasti služieb zákazníkom sa vždy snažím dosiahnuť svoje ciele. Vďaka môjmu aktívnemu prístupu a profesionálnemu poradenstvu sa mi podarilo zvýšiť predaj propagačných produktov o 35% za obdobie 5 mesiacov. V XYZ by som si chcel rozšíriť svoje vedomosti v oblasti interiérového dizajnu“.
Profesionálny profesionálny profil vo svojom životopise na pozíciu obchodník / poradca – napíšte ho efektívne!
Najdôležitejším prvkom je zladiť svoj životopis s pracovnou ponukou. Vo vyššie uvedenom príklade si môžete všimnúť použitie podobných slov, ktoré sa objavujú v ponuke. Zákaznícky servis vyzerá podobne bez ohľadu na presnú oblasť, v ktorej niekto pracuje. Možno si myslíte, že úlohy, ktoré vykonávate, sú jednoduché a zrejmé, ale ak ich definujete správnym spôsobom, máte šancu, že váš životopis upúta pozornosť oddelenia ľudských zdrojov. Pochváľte sa tiež svojimi úspechmi, vyhranými súťažami alebo výsledkami predaja.
Zákaznícky servis životopisov – dobre opíšte svoje skúsenosti
Ak chcete vytvoriť dokonalý životopis, sledujte nové trendy. Vďaka tomu budete zvedaví na zamestnávateľa a ukážete sa ako vhodný zamestnanec.
- Rozdeľte sekciu skúseností životopisu svojho účtovného poradcu na hlavné a ďalšie zodpovednosti. Používajte odrážky a tučné písmo – vďaka tomu bude dokument čitateľnejší.
- Uveďte svoje úspechy, pretože efektivita je v zákazníckom servise dôležitá. Efektívny predajca je ten, kto nielen buduje dlhodobé, pozitívne vzťahy, ale dosahuje aj vysoké predajné výsledky.
Ak ste riešili veľa vecí, vyberte si tie, o ktorých si myslíte, že môžu byť pre vášho budúceho zamestnávateľa užitočné.
Ako opísať skúsenosti so zákazníckym servisom? Príklady povinností – vzor životopisu
- Budovanie a udržiavanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi;
- produktové a servisné poradenstvo;
- analýza potrieb zákazníkov;
- e-mailový a telefonický zákaznícky servis;
- odborná prezentácia ponuky;
- Dosahovanie predajných cieľov
- vybavovanie sťažností;
- účasť na predajných školeniach;
- neustála kontrola dodávok;
- prijímanie dodávok;
- starostlivosť o vystavenie tovaru;
- podávanie správ a analýza údajov;
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti;
- spolupráca s účtovným oddelením a skladom.
Zvýraznite kľúčové zručnosti vo svojom životopise na pozíciu account poradca
Zamestnanec zákazníckeho servisu by mal mať rôzne medziľudské a predajné zručnosti. Zručnosti v životopise musia zahŕňať tvrdé aj mäkké zručnosti. Znalosť pokladničného softvéru, softvéru pre skladové hospodárstvo, cudzích jazykov a podobne by mala byť na začiatku. Nezabudnite však na mäkké zručnosti, teda vaše charakterové vlastnosti, ktoré sú potrebné pre prácu s klientom. Pokúste sa ukázať svoju najlepšiu stránku, aby ste boli konkurencieschopní voči ostatným.
Zručnosti v životopise zákazníckeho poradcu
Nižšie nájdete zručnosti, ktoré môžete uviesť vo svojom životopise, nezabudnite spomenúť len niekoľko najdôležitejších pozícií.
Tvrdé zručnosti užitočné v zákazníckom servise:
- znalosť služby Microsoft 365;
- Excel – pokročilá úroveň;
- Outlook – pokročilá úroveň;
- prevádzka registračnej pokladnice a terminálov platobných kariet;
- veľmi dobrá znalosť angličtiny;
- plynulosť v nemčine;
- WAPRO ERP – zdatný servis;
- veľmi dobrá znalosť Salesforce CRM;
- aktívny vodičský preukaz kat. B;
- veľmi dobrá znalosť predajných techník;
- odborné znalosti v oblasti cestovného poistenia.
Mäkké zručnosti užitočné v zákazníckom servise:
- zamerať sa na dosiahnutie predajných cieľov;
- orientácia na zákazníka;
- veľmi dobrá organizácia vlastnej práce;
- schopnosť pracovať v tíme;
- vyjednávacie schopnosti;
- veľmi dobrý časový manažment;
- dôslednosť pri dosahovaní cieľa;
- schopnosť rýchlo identifikovať a riešiť problémy zákazníkov.
Ako opísať vzdelanie v životopise zákazníckeho poradcu?
Vzdelávacia časť životopisu vyžaduje iba uvedenie názvov škôl alebo univerzít, odborov, rozsahu dátumov a voliteľne získaného titulu. Nie je potrebné poskytovať celú históriu vzdelávania, považuje sa to za významnú chybu. Ak ste napríklad absolvovali dva študijné odbory, zadajte ich v opačnej chronológii: od najnovších po najstaršie.
Vzdelávanie – šablóna životopisu:
2019 – 2022
Akadémia aplikovaných vied manažmentu vo Varšave
Študijný odbor:
Riadenie ľudských zdrojov
Získaný titul:
Bakalársky titul
Popíšte svoje záujmy v životopise zákazníckeho poradcu
Záľuby nemusia byť zahrnuté v životopise, ale ak sa rozhodnete pridať túto sekciu, bude to zaujímavá spestre vášho životopisu na pozíciu zákaznícky poradca. Snažte sa nepridávať položky, ktoré sú veľmi jednoduché a populárne, ako napríklad „hudba“, „film“ a „knihy“. Namiesto toho použite popis, ktorý zamestnávateľovi ukáže, že ste motivovaní a zvedaví.
Ak máte koníček, ktorému sa venujete s odhodlaním, dajte mi ho. Pre niektorých ľudí je fascinácia konkrétnou oblasťou dôležitou súčasťou ich života, stojí za zmienku, možno sa to stane zámienkou pre ľahký a príjemný rozhovor.
Vyhnite sa však zadávaniu nepravdivých informácií, pretože niekedy sa téma záujmov objaví počas pracovných pohovorov. Keď vás prijmú a vaši spolupracovníci vás budú chcieť lepšie spoznať, klamstvá vo vašom životopise vyjdú najavo.
Čo ešte treba mať na pamäti pri vytváraní životopisu zákazníckeho servisu?
Každý dokument so žiadosťou by mal obsahovať súhlas so spracovaním osobných údajov. Umiestnite tento vzorec úplne dole na stránku:
„Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov na účely náborového procesu v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR)“.
Klauzula môže byť napísaná iným, menším alebo úzkym písmom. Životopisy a motivačné listy poradcov bez súhlasu GDPR sa často ani neberie do úvahy, preto tento krok nevynechajte.
Motivačný list zákaznícky servis – ako takýto dokument pripraviť?
Mnoho ľudí nevenuje pozornosť príprave motivačných listov a svoju kandidatúru zakladá len na prezentácii v životopise. Ak je to uvedené v inzeráte, musíte poslať motivačný list zákazníckemu poradcovi . Ak takéto informácie neexistujú, ale chcete sa v danej firme zamestnať, vytvorte motivačný list. Ukážete, že prejavujete iniciatívu.
Motivačný list zákazníckeho poradcu – tipy
Životopis a motivačný list sú dva rôzne dokumenty žiadosti. Vytvorte životopis, ktorý obsahuje najdôležitejšie informácie a okamžite vás predstaví náborovým pracovníkom. Na druhej strane, motivačný list na danú pozíciu musí preukázať, že ste ochotní pracovať pre túto spoločnosť. Pri vytváraní jeho obsahu venujte pozornosť niekoľkým aspektom.
- Motivačný list je vynikajúcim miestom na prezentáciu vašich schopností. Môžete ich podložiť faktami zo svojich skúseností. Ak spomeniete, že vám vždy záležalo na spokojnosti zákazníkov, čo potvrdzuje najlepší výsledok medzi všetkými predajcami v spoločnosti, v prieskume spokojnosti so službami v konkrétnom roku, bude spoľahlivejší.
- Keď vytvoríte motivačný list bez skúseností, nebojte sa, že bude prázdny. Telefonický zákaznícky servis aj práca v obchode alebo servisných oddeleniach (bankovníctvo, poisťovníctvo) vyžadujú veľa mäkkých zručností. Založte popis svojej kandidatúry na tom, čo už viete.
- Pri opise svojich dlhoročných skúseností sa zamerajte na zoznam najdôležitejších vecí a tých, ktoré sú v súlade s požiadavkami zamestnávateľa. Nemusíte spomínať svoju prácu na čiastočný úväzok z vysokoškolských čias, ak nemá silné spojenie s pozíciou, o ktorú sa uchádzate. V dnešnej dobe veľa ľudí niekoľkokrát mení miesto a druh práce, takže pri písaní motivačného listu a životopisu stojí za to vynechať niektoré skutočnosti.
Potrebujete životopis?
Zaregistrujte sa a použite náš nástroj na tvorbu životopisov!
Vytvoriť životopisVytvorte životopis, ktorý sa ukáže ako efektívny!
Najdôležitejším účelom vytvorenia všetkých sekcií vášho životopisu je presvedčiť náborových pracovníkov, že by ste mali dostať pozvánku na pohovor. Práca v zákazníckom servise si vyžaduje mnoho pozitívnych vlastností. Ukážte, že ich máte a dostanete šancu na lepšiu pozíciu. Vašou kľúčovou devízou je multitasking, pretože môžete kontrolovať množstvo a vystavenie tovaru, ako aj dobre ho predávať. Aj keď nepracujete s fyzickým produktom a nepíšete napríklad životopis call centra, použite informácie, ktoré poznáte trochu z praktickej stránky marketingu. Zástupcovia zákazníckeho servisu vedia, koľko môžu urobiť, len to musia dobre prezentovať. Skúste napísať životopis a motivačný list a počkajte na výsledky!
Pozrite si naše ďalšie články:
Životopis predajcu – Vaša cesta k kariérnemu úspechu
Životopis recepčnej – ako ho efektívne napísať?
Životopis fotografa – ako môžete povzbudiť svojho zamestnávateľa, aby sa pozrel na vašu prácu?
Životopis upratovačky, motivačný list a žiadosť o prácu upratovačky – prečo by ste to mali napísať?